söndag 23 december 2007

Julklappar!

Har sytt lite julklappar till mina syskon, lillsyrran fick en pyamas i kanintyget som Jenny/Jnydesign skickat (http://jnydesign.blogspot.com/) Mjukt och gosigt, tusen tack Jenny för all tid du lagt ner, det blev hur bra som helst!


Storasyrran ska få ett linne och ett hårband (tyget är mörkare än på bilden, vilket min kamera vägrar förstå.) Förresten är det tyget från hemlisbytet och resten av det ska bli ett linne till mig, sen är det slut, snyft!
Och min storebror ska få två kuddar och en värmeljushållare, ekonomiskt tips förresten om man vill fixa nya kuddar billigt: 2 kuddar från ikea av den absolut billigaste sorten och så en stuvbit tyg man har hemma=färdig present!

Tyget är köpt på http://www.alltomhandarbete.se/se

Well nu blir det inte sytt mer för mig innan jul, så passar på att önska en god helg! :)

3 kommentarer:

Solveig Lövendahl sa...

Vilka jättefina julklappar du har sytt. Kul att du gillade hemlistyget (det är från stoff &stil ifall du skulle vilja ha mer). Och kaninpyjamasen är ju helt underbar!

Lovisa sa...

Åh, jag har inte sett det i S&S katalog! Tänkte faktiskt fråga vart du köpt det för jag tyckte det var så fint. :) Och tusen tack för komplimangerna! *glad*

Tre små stjärnor (fd Yrväder/Sockertopp) sa...

Å vad härliga linnen o byxor. Skitsnygga allting ju!