tisdag 18 december 2007

Igår mitt i julstressen och vardagslunken blev jag glatt överraskad av en riktig julklapp på posten, mitt hemlispaket!

Kollakollakolla in allt fint!
Min hemlis har prickat precis rätt med alltihop. Det är nästan så jag inte skulle kunna välja ut lika precis vad jag gillar själv, var riktigt spännande och kul att öppna paketet!
(Min kamera är lite knäpp så det blev inte världens bästa bilder tyvärr)

Jag fick ett röd- och brunrandigt trikåtyg som redan håller på att bli julaftonstunika till mig själv, ett bredspårigt rött manschestertyg, gula runda knappar, träknappar formade som hjärtan (i love! Tyvärr syns de inte så bra på bilden men alster med dem kommer säkert snart), rättvisemärkt choklad (mums!) och så de pysslade alstren.

Lucas fick en underbart söt tröja som passar perfekt, får absolut inte bytas ;-) och jag fick som personlig present tygkasse med matchande börs. Och så de fina korten!

Min hemlis var riktigt smart och satte lappar för namnbanden. Jag kollade runt i lite olika bloggar och skymtade också ett gult namnband, så jag gissade på Solig men var för ivrig för att fråga om det stämde.

Så jag tjuvkikade och hade rätt :)
Tusen tack för det suveräna paketet Solig/Solveig! Jag blev verkligen jätteglad för allting.... Och får ärligt talat lite prestationsångest för mitt eget paket, som förhoppningsvis är framme snart...

4 kommentarer:

Solveig Lövendahl sa...

Å vad glad jag blir att du tyckte om det! Och att tröjan passade. Visst är knapparna fina. Det som var lite roligt var att jag fick precis likadana i mitt hemlispaket! Så min hemlis har rätt bra koll på vad jag gillar också!

Lovisa sa...

Hihi, coolt att du fick samma. Vilket fint paket du fått med!

Jes sa...

va fina saker det va i paketet, underbar väska bara älskar det tyget!!!!

DORIS DAISY sa...

Åh vilket fint paket! Tröjan var ju helt fantastisk!
God jul!