måndag 12 november 2007

Mitt skickade hemlispaket...

...Kom fram för några dagar sen och nu har jag avslöjat mig så nu kan jag lägga upp bild på grejorna här:


Trikåtyger, band, te med chokladsmak (jo jag dricker te ibland med ;-)) och två pysslade alster (en omlottröja till lilla grabben och en svart Mei Tai som inte är med på bilden) fick min hemliskompis. Kolla in vadd e tyckte om grejorna på http://mimmid.blogspot.com/

(Hoppas det var OK att jag lånade bilden, hann inte fota paketet innan jag skickade!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vart hittar men te med chokladsmak?

Lovisa sa...

Hej! Jag köpte teet i Hälsoboden, heter Yogi tea eller ngt sådant. Hur gott som helst, tycker jag själv iallafall;)

Thea sa...

Å så fint! Skulle så gärna vilja se en bild på MT:n. Har det på min skulle-vilja-göra-lista... Tog det lång tid? Eller du kanske har sytt många?

Lovisa sa...

Hej! Detta var den 2:a jag sydde. Det som tar tid är att sy alla sicksack- och raksömmar, men inte speciellt svårt iallafall. Fråga gärna om det är något, tyvärr hann jag inte fota MT:n innan den skickades iväg men kan höra med mottagaren om hon kan lägga ut en bild kanske :-)